سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل دردهای یک آدم وی آی تیست

دیدار با مدینه فاضله - جلسه3 (لینک دانلود صوت جلسه)

دوشنبه 88 اردیبهشت 28 ساعت 12:58 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

و بذکر مولانا صاحب الامر و الزمان

سلام علیکم؛

این هم سومین جلسه از سلسله جلسات "دیدار با مدینه فاضله"، که با عنوان "فعلا یادم نیست چی بود"؛ با سخنرانی دکتر احمد رهدار، دکترای علوم سیاسی، مدیر موسسه مطالعات و تحقیقات فتوح، و دبیر گروه اندیشه و تاریخ معاصر موسسه امام خمینی(ره)؛ توسط واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، در تاریخ 19 اردیبهشت ماه 1388، و در تالار شهید فتوحی دانشگاه برگزار شد.

متاسفانه چهارمین و آخرین جلسه که قرار بود با سخنرانی دکتر تلوری برگزار بشه به علت مشکلاتی برگزار نشد.

یا علی

----------------------------------------------------------------------------------------------

صوت جلسه سوم - قسمت اول

صوت جلسه سوم - قسمت دوم

 



نوشته شده توسط : سجاد نوروزنژاد قادی | نظرات دیگران [ نظر]

بسم الله الرحمن الرحیم

و بذکر مولانا صاحب الامر و الزمان

سلام علیکم؛

دومین جلسه از سلسله جلسات "دیدار با مدینه فاضله"، که با عنوان "سبک زندگی تا تحقق جامعه موعود؛ بر اساس سند چشم انداز انتظار، دعای ندبه"؛ با سخنرانی دکتر احمد رهدار، دکترای علوم سیاسی، مدیر موسسه مطالعات و تحقیقات فتوح، و از اساتید و اعضای گروه تاریخ موسسه امام خمینی(ره)؛ توسط واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، در تاریخ 12 اردیبهشت ماه 1388، و در تالار شهید فتوحی دانشگاه برگزار شد. 

حقیقتش از آنجا که در جلسه دوم حضور نداشتم، و این مدت هم با توانایی که در مدیریت زمان و فرصتهام دارم! نتونستم صوت این جلسه را گوش بدم، چه برسد به خلاصه نویسی!

انشا الله خلاصه را هم به زودی به این صفحه میفزایم.

یا علی

-------------------------------------------------------------

صوت جلسه دوم - قسمت اول

صوت جلسه دوم - قسمت دوم (از خیلی کوتاه بودن این فایل نتیجه نگیرید که مشکل در دانلود دارید، مشکل از کوتاهی خود فایل است!)

صوت جلسه دوم - قسمت سوم

صوت جلسه دوم - قسمت چهارم



نوشته شده توسط : سجاد نوروزنژاد قادی | نظرات دیگران [ نظر]

"بسم الله الرحمن الرجیم"

"و بذکر مولانا صاحب الامر و الزمان"

هر چند قبلا به مناسبت هم استانی بودن با دکتر زارعی یکبار نشریه "اصولگرا"یش را دیده بودم و از تحلیلهای دکتر درباره مسائل استان که اطلاعات چندانی ازش نداشتم واقعا استفاده کردم. خوشحال بودم که چنین نشریه ای در سطح استان چاپ می شود، و می تواند راجع به وضع مازندران اطلاعات و تحلیل های خوبی در اختیارم بگذارد؛ ولی حیف که تقریبا دیگر نتوانستم شماره دیگری از آن پیدا کنم...

تا اینکه بعدتر نام دکتر زارعی را جاهای دیگری هم دیدم و استفاده کردم از بحثهایشان.


این هم فایل صوتی یکی از سخنرانیهای ایشان است، در جلسه ای با عنوان «حکمت انقلاب اسلامی (بررسی آرا و اندیشه های دکتر احمدی نژاد ) »، که در اردیبهشت ماه 1388 در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) دانشگاه صنعتی اصفهان، توسط تشکل دانشجویی آرمان برگزار شد.

راست کلیک کنید و save as

دریافت صوت قسمت اول

دریافت صوت قسمت دوم

التماس دعا
یا علی



نوشته شده توسط : سجاد نوروزنژاد قادی | نظرات دیگران [ نظر]

بسم الله الرحمن الرحیم

و بذکر مولانا صاحب الامر و الزمان

  

گروه مهدویت واحد فرهنگی بسیج، اردیبهشت ماه، سلسله جلسات تالاری گذاشته با عنوان «دیدار با مدینه فاضله».

سه جلسه اول از این جلسات شنبه ها، با سخنرانی حاج آقا رهدار برگزار میشه، و جلسه چهارم یکشنبه هفته آخر با سخنرانی دکتر تلوری.

اما بحثهای حاج آقا رهدار؛

جلسه اول با عنوان «پیش زمینه های مدنیت سیاسی برای گذار به جامعه مهدوی» برگزار شد. خود حاج آقا گفتن که اینها مباحثی هستند که الآن دارند روش کار می کنند و چنین بحثی رو هنوز در محیط دانشگاهی ارائه نکردند؛ و اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان رو هم برای چنین موضوعی و اولین ارائه این بحث در دانشگاهها برگزیدند هم بی دلیل نبوده!

متن کوتاهی رو که بر اساس جلسه اول برای حمید ابدی جان! نوشتم رو اینجا گذاشتم. انشاالله بعداً جاهایی از جلسه اول رو که جا انداختم، و همینطور چکیده جلسات بعد رو هم بذارم.

یا علی

------------------------------------------------------

زندگی جاده ایست که مبداءی دارد و مقصدی، آغازی دارد و غایتی. این پایگاه معرفتی ادمیست که با تعریف مبداء و غایت این مسیر، به حیات معنا می دهد. حیات و معرفت وابسته به همند؛ رشد معرفت، رشد حیات را در پی دارد، و رشد حیات، رشد معرفت را.

نگاه مهدوی که ریشه در پایگاه معرفتی ما دارد، اندیشمندان ما را چنان از ساحت غرب گذرانده و پیش انداخته که اندیشمندان برجسته غرب سالها از ما عقب ترند. انتظار نه تنها در میان نخبگان، که فضای عمومی حیات مردم جامعه مان را نیز از تسلیم در برار غرب (نه تنها سیاست غرب، که اندیشه اش نیز) عبور داده، و مردم را نیز به ردّ غرب رسانده.

دهه چهارم انقلاب اسلامی دیگر دهه سلب ها (ردّ غرب) نیست، که دهه اثبات ها و ایجاب هاست. حال دیگر همه می خواهند بشنوند که اگر غرب خوب نیست، پس چه خوب است؟

دهه، دهه ی پرسش از حیات مهدویست؛ و حیات مهدوی و پایگاه معرفتی مهدوی، ریشه در هم دارند و از هم جدا نیستند.

-----------------------------------------------------------

این هم لینک دانلود فایل صوتی جلسه اول

کلیک راست کنید و save target as

یا علی

جلسه اول - قسمت اول

جلسه اول - قسمت دوم

جلسه اول قسمت سوم



نوشته شده توسط : سجاد نوروزنژاد قادی | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فایل ها
سخنرانی حاج حسین یکتا
ساعات روزانه مؤمن
[عناوین آرشیوشده]