mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ پاسخم به نظر نفر اول 
"اين يعني چي؟؟
چطوري ثابتش مي کنيد؟
درثاني گيريم که از نظر تئوري(بعد از اثبات) درست باشه
در صورتي مي تونيم بگيم جلوتريم که عمل کرده باشيم بهش
يک تئوري تا ضعفهاش در حيطه عمل مشخص نشه و اصلاح نشه قابل استناد نيست"
------------------------------------------------------------

سلام
به قول بچه هاي قديم ما و خود حاج اقا رهدار هم، وقتي ميگيم پيشرفت، بايد بدونيم اولش که اصلا پيش کجاست، همون بحث مبداء و غايت هستش
و البته غرب از نظر مادي از ما خيلي جلوتر به نظر ميرسه، ولي حرکتي که رشد و کمال انساني رو در پي نداشته باشه، رشد نيست
تعامل با مردم غرب ميتونه در فهم اينها به ما کمک کنه
حاج اقا خودشون مثالي که زدن اين بود که ميگفتن موسسه اي توي قم هست که ماهانه دو، سه نفر از انديشمندان و صاحب کرسياني در غرب که در حوزه اسلام و اسلام شناسي کاري کردند و يا دارند تحقيقي ميکنند رو ميارند در قم و ميتابونند و در جلسات باهاشون شرکت مي کنند و ... و براي هر يک از اين افراد يکي از روحانيون رو براي ارتباط گرفتن و همراه بودن در مدت اين دو، سه هفته در نظر ميگيرند. گاهي اوقات هم براي حاج آقا پيش اومده که انتخاب شدند.
اشون ميگفتن که اوايل باري من سوال شده بود که چرا اين موسسه افراد صاحب کرسي و برجسته رو دعوت نميکنند و چرا اينها اينقدر پرتند
بعدتر فهميدن که اونها واقعا انديشمندان غرب هستند و صاحب کرسي
به طور مثال يکي از اونها که پروفسور ساشادينا بودند. يک انديشمند که واقعا در کشور خودش و حتا در سطح جهان در حوزه کاره خودش برجسته حساب ميشه. ميگن بهش گفتم يه سوالي ازتون مي خوام بپرسم، ولي ناراحت نشين، اين واقعا برام سوال شده که آيا واقعا شما در کشورتون صاحب کرسي هستين؟ آخه اينها که شما الآن بهش رسيدين مباحث سي يا چهل سال پيش ماست. ما خيلي وقته که از اينها گذشتيم.
البته من هم مي دونم اين که نوشتم اثبات نيست.